Wednesday 23 May 2012

Inceput (din nou)





Omul nu este decât o intersecție a trei dimensiuni fundamentale: viața, moartea și iubirea . Însă norocos este cel căruia îi este îngăduit să o cunoască pe cea de-a patra : artă. Cea mai profundă expresie a creativității umane ce  îmbogățește ființa, aceasta dobandind însușiri complexe. Dar rasa umană rămâne definită de "calități" cum ar fi: egosimul, prostia, infatuarea si aroganța, totalitatea gesturilor determinate de acestea ducând la degradare morală.

 Profită în viața efemeră de arta infinită! 
 
 ______________________________________


Scriam asta acum 3 ani, pe un forum știut de puțini. Și azi citesc și-mi pare rău că mi-am pierdut arta. Da, din exterior probabil nu e artă, dar din interior este supremație. Fiecare are arta lui, unii o descoperă mai devreme și o pierd mai târziu, alții nu o descoperă niciodată iar alții, alții își aduc aminte din când în când de ea.

Mi-a fost dor să scriu, mi-a fost dor de arta mea.

3 comments:

  1. Ma bucur sa vad ca te-ai reapucat de scris; sper doar sa pastrezi blogul asta, sa nu faci cum ai facut cu celelalte. Lasa lumea sa stie ce si cum gandesti/simti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu vorbesti? Unde e blogul tau? Bine ca ti-ai facut cont nou acum, cel vechi e sters de mult. Poate te reapuci si tu de scris, asta chiar ca ar fi interesant.

      Delete
    2. Sti prea bine ce s-a intamplat cu al meu blog si e putin probabil (nu crezi?) sa imi fac altul. Oricum, astept postarile tale

      Delete