Monday 13 August 2012

Cu parere de rau..


Si-o sa-ncep cu-n sincer imi pare rau, pentru ca imi pare.
Imi pare rau ca nu am un indicator pe mine care sa te anunte ca am probleme. Si nu, cand spun probleme nu ma refer la nimic material, ma refer la psihic.
Sunt instabila pishica.
Da.
Am un inceput de bipolaritate,
imi place, dar nu-mi place pentru ca pana la urma imi place.
Ma prinde bine si un OCD
nu ca ar fi ceva rau in a aseza cartile in ordine alfabetica, dupa autor si titlu.
Ma tot bantuie si o depresie
si uneori plang fara motiv, aparent fara motiv.
Am si sechele si chiar multe,
sechele, nu schele ca pe santier.
Si totusi rad. Bine, asta poate sa fie un episod maniacal, mai stii.
Acum vreau asta si maine vreau aia.
Astazi sunt distanta si maine ma dau cu superglue.
Acum as vrea sa iti desenez un copac sau si mai bine, DOI. Doi copaci care sa-ti arate exact cum sunt. Cum sunt si cum am fost. Poate asa ar avea mai mult sens.
Si nu, nu vreau sa iti para si tie rau.
Asa sunt eu.
Tot ce vreau e sa stiu ca ma accepti asa cum sunt. Vreau sa stiu ca nu ai nevoie sa ma-mbraci in ceva frumos, sa ma dai cu niste ruj, sa-mi prinzi parul intr-o parte si sa pretinzi ca sunt "normala". Da, termenul "normal" e amibigu, dar ma refer la "normalul" ala superficial, "normalul" care multumeste majoritatea.
Sunt mult prea departe de "normal" incat si daca as vrea sa il gasesc nu am sanse. Si daca si tu te gandesti la GPS, gandim la fel, dar nu m-ar ajuta nici macar tehnologia asta moderna.

Ar fi cazul sa adorm. Somn usor!

18 comments:

  1. O postare foarte sincera, felicitari. O singura precizare am: nu trebuie sa te scuzi fata de nimeni pentru ca nu ai de ce. Esti bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ironie ca tocmai tu spui asta.

      Delete
    2. FYI nu eram deloc ironic.

      Delete
    3. Nervii sunt nervi si atunci am avut dreptate. Probabil tu esti cea care a uitat ca mi-a dat dreptate.

      Delete
    4. Dimpotriva, nu am uitat si de asta am si zis ca esti ironic.

      Delete
    5. Nu sunt ironic deloc. Consider doar ca nu ai de ce sa iti ceri scuze sau sa iti para rau "ca nu am un indicator pe mine care sa te anunte ca am probleme." Toti avem si pana la urma, datoria noastra, e sa le descoperim, in timp, si sa le asociem cu altele ale altora pentru a le diminua.

      Delete
    6. Cand pui doua rele una langa cealalta nu se diminueaza sau cel putin asa stiu eu.

      Delete
    7. Discutia noastra nu e despre rele.

      Delete
    8. Nu e tocmai o discutie in primul rand. Si in al doilea rand, cel putin in viziunea mea, tot ce am scris eu nu poate fi catalogat drept bine, prin urmare de asta am si utilizat termenul "rele".

      Delete
    9. De ce nu e o discutie?

      Delete
    10. Ce vorbeam noi aici nu era daca avem sau nu o discutie. Am precizat in primul si in al doilea rand, aparent doar in primul rand conteaza pentru tine.

      Delete
    11. Stiu ce vorbeam doar ca m-a surpins ca ai spus ca nu aveam o discutie. Da, probabil consideri toata asta o dezbatere. Si ca sa abordez si in al doilea rand: eu nu le consider "rele", deviatile astea de la comportamentul, cum ai spus si tu, "normal", iti definesc caracterul si in functie de cum e catalogat caracterul abia atunci poti spune daca sunt sau nu rele.

      Delete
    12. Uhm, nu vorbeam de caracter si de cum e catalogat el. Eu ma refeream stric la faptul ca deviatile astea intervin in relatiile interumane. Si de aici si scuzele.

      Delete
    13. Relatiile interumane se bazeaza pe astfel de deviatii.

      Delete
    14. Inca traiesti intr-o lume ciudata.

      Delete
    15. Nu traiesc intr-o lume ciudata, traiesc in lume!

      Delete
  2. Multumesc mult. Am postat si eu, putin modificat, dar ma bucur mult ca am primit leapsa.

    ReplyDelete