Friday 24 August 2012

Leapsa

1.Postează imaginea Liebster Blog Award.


2.Spune 11 lucruri despre tine ..

  • Ador sa-mi incep diminetile cu o cafea buna si o tigara;
  • Nu pretuiesc nimic mai mult ca o prietenie sincera;
  • Ma atasez usor de persoanele din jurulul meu si-mi place sa cred ca la fel de usor ma pot detasa desi, stiu prea bine, ca nu e adevarat;
  • As sta ore intregi pe o bancuta in parc, la o terasa sau oriunde, alaturi de prietenii mei ca sa putem purta discutii filozofice;
  • Savurez vinul rose, imi place vinul alb si iubesc vinul rosu;
  • Copacii fac parte din viata mea si-mi place;
  • Cel mai mult ma deranjeaza sa nu stiu ceva sau sa nu pot afla;
  • Concertele ma duc in my happy place desigur, stand forever front row;
  • Imi bazez viata pe niste principii bine definite si pe care eu le consider sanatoase;
  • Nu as schimba nimic din trecut si mi-as trai prezentul exact cum fac acum in orice situatie;
  • Sunt un fericit nefericit si un nefericit fericit.

3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi .
1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai stii cati ani ai ?
Depinde de zi, uneori 2 jumate alteori 28.
2.Ce e mai rau sa esuezi sau sa nu incerci ?
Sa nu incerci.
3.Ce ati vrea sa deveniti cand veti fi mari ?
Criminolog ca meserie, artist ca hobby
4.Daca moneda nationala ar fi fericirea cat de bogat/a ai fi ?
Nu stiu foarte sigur.
5. Ai prefera sa fi un intelept stresat sau un prost fericit ?
Clar un intelept stresat.
6. Care e lucrul care l-ai dorit intotdeauna sa-l faci ? Ce te opreste ?
Pana acum am facut tot ce mi-am dorit si mi-a stat in putinta.
7. Descrieti-va in 3 cuvinte .
Spontana, creativa, sociabila.
8. Preferati sa cititi cartea sau sa va uitati la serial ?
Clar prefer sa citesc o carte, dar uneori un film e mai usor digerabil.
9.Ai animale de casa ?
3 pisici si le iubesc enorm.
10.Daca media de viata ar fi 40 , ti-ai trai viata diferit ?
40 mi se pare mult la stilul meu de viata, deci nu!
11.Daca cineva ti-ar oferi un miliard de dolari ai renunta la blogul tau ?
Blogul meu e parte din sufletul meu si nu concep ideea sa-mi vand nimic din suflet, oricare ar fi suma oferita.

Set de intrebari
1. Ce te face cel mai fericit?
2. Te consideri un om norocos?
3. Cu ce personaj din literatura te identifici la momentul dat si de ce?
4. Ce vicii ai si cum crezi ca iti influenteaza ele viata?
5. Ce admiri cel mai mult la cel mai bun prieten/cea mai buna prietena?
6. Unde si cum te vezi peste 10 ani?
7. Cine ti-a influentat cel mai mult viata pana cum?
8. Daca ai putea schimba orice la tine ce ai schimba?
9. Ce superputere ai vrea sa ai?
10. Care este anotimpul preferat si de ce?
11. Care este calitatea ta dominanta, dar defectul?

4.Nominalizeaza 11 persoane
Ca sa fiu asa, anti-wave, nu voi nominaliza pe nimeni si va voi lasa pe voi, cei care accesati blogul meu, sa luati aceasta leapsa daca vreti.

5.Mergi pe pagina lor și anuntă-i!
Pasul 4 nu-mi permite. 


Cam asta este tot. E primea mea leapsa pe blogosfera si sunt foarte mandra de ea. Aveti grija de voi!


2 comments:

  1. Partile importante:

    2.Spune 11 lucruri despre tine ..
    1. Sunt un om
    2. simplu
    3. deschis
    4. caruia ii place sa calatoreasca
    5. mai ales vara
    6. si caruia ii place sa se delecteze cu o carte
    7. sau sa se bucure de un film reusit
    8. dar niciodata nu isi neglijeaza pritenii
    9. si ii place in deosebi sa iasa la cafele
    10. si sa vorbeasca despre vrute si nevrute
    11. dar care se bucura intotdeauna si de un somn bun.

    3.Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat ..
    1. Ce te face cel mai fericit?
    Zambetul persoanelor dragi
    2. Te consideri un om norocos?
    Si da si nu.
    3. Cu ce personaj din literatura te identifici la momentul dat si de ce?
    Raskolnikov a lui Dostoievski, nu am comis o crima dar zbuciumul sau interior ma caracterizeaza.
    4. Ce vicii ai si cum crezi ca iti influenteaza ele viata?
    Fumatul si cam atat.
    5. Ce admiri cel mai mult la cel mai bun prieten/cea mai buna prietena?
    Sinceritatea.
    6. Unde si cum te vezi peste 10 ani?
    Poate in alta tara sau poate nu lucrand in acelasi domeniu.
    7. Cine ti-a influentat cel mai mult viata pana cum?
    Prefer sa nu raspund la intrebare.
    8. Daca ai putea schimba orice la tine ce ai schimba?
    Posesivitatea excesiva.
    9. Ce superputere ai vrea sa ai?
    Sa pot citi gandurile oamenilor.
    10. Care este anotimpul preferat si de ce?
    Vara pentru ca ma pot plimba mai mult si imi place caldura.
    11. Care este calitatea ta dominanta, dar defectul?
    Defectul dominant clar este posesivitatea exagerata iar calitatea spiritul de observatie.

    Stii ca imi place leapsa atat virtual cat si in viata de zi cu zi deci nu puteam sa nu raspund.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Credeam ca te-ai lecuit de leapsa dupa ce ti-ai rupt piciorul, se pare ca nu tocmai.

      Delete