Monday 30 July 2012

Anxietate


ANXIETÁTE s. f. Stare de neliniște, de așteptare încordată, însoțită de palpitații, jenă în respirație etc., întâlnită în unele boli de nervi. [Pr.-xi-e-] – Din fr. anxiété, lat. anxietas, -atis. DEX '98
Clar ceva nu e bine.
Cu mine,
Cu lumea,
Cu toti si toate,
In special cu mine.
Cand e vorba de ceva care nu functioneaza normal clar este vorba despre mine.
As vrea sa scriu despre atat de multe lucruri acum dar nu sunt in stare sa scriu nici macar despre unul.
Nu stiu ce e cu mine. Nu stiu ce e cu starea asta de anxietate. Asa, din senin.
Si iar ma mint singura pentru ca stiu prea bine ca din ceva e provocata, ba chiar, din mai multe. La mine clar invatul nu are si dezvat.
Simt o presiune enorma in fiecare vena si parca fiecare muschi din corpul meu vrea sa plece in alta directie. Sa plece!
Am nevoie de liniste.
Stau si ma uit pe fereastra si parca tot astept momentul in care se va face o liniste de mormant.
Nu masini.
Nu caini.
Nu pisici.
Nu nimic!
Vreau sa plec si sa ma intorc. Vreau sa ma plimb si sa stau. Vreau nimic si tot. 
Tot si nimic.
Sincer vorbind, as bea o cafea. Bine, nu m-ar ajuta deloc in momentul dat, dar totusi..

Blogul asta devine din ce in ce mai mult consilierul meu. Eu scriu, el "ma asculta". As vrea sa il fac privat, dar nu am habar cum. Oricum, cui i-am spus de blog stie cum sunt iar, celui ce intra aici din pura intamplare, scuzele mele.

No comments:

Post a Comment